Δευτέρα, 23 Μαρτίου 2009

Ανοιχτή επιστολή για την διασταύρωση καρμανιόλα, Πύργου – Μετεώρων, καθώς και για το δρόμο Πύργου – Γέφυρα Βαλομανδρίου







Αποδέκτες: Βουλευτές του Νομού Τρικάλων, Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση, Νομαρχιακό συμβούλιο, δήμος Τρικάλων, δημοτικό συμβούλιο, Ο.Σ.Ε., δήμαρχοι και τα δημοτικά συμβούλια, ειδικά των δήμων: Φαλώρειας, Καλλιδένδρου, Κόζιακα και Πιαλείων, πολίτες των παραπάνω δήμων και της συνοικίας Κόκκινου Πύργου. Καθώς και σε όλους τους Τρικαλινούς πολίτες περνούν από την διασταύρωση καρμανιόλα και τον δρόμο Πύργου – Γέφυρα Βαλομανδρίου.
Μετά και το τελευταίο συμβάν, με το σοβαρό τραυματισμό του 76χρονου Κωνσταντίνου Κατσίμπα, κάτοικο Βαλομανδρίου του δήμου Πιαλείων, διερωτόμαστε, όχι μόνον τώρα αλλά εδώ και αρκετά χρόνια, Γιατί;
1. Γιατί γίνονται τόσα τροχαία δυστυχήματα και ατυχήματα στην συγκεκριμένη διασταύρωση;
2. Χαρακτηρίζεται ως διασταύρωση καρμανιόλα, ναι ή όχι; Το έχει ακούσει αυτό κάποιος υπεύθυνος (πολιτικός), ότι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα στη λειτουργικότητα;
3. Γιατί δεν γίνεται ο πολυπόθητος σχεδιασμός ασφαλούς διέλευσης τροχοφόρων και πεζών;
4. Γιατί υπάρχει η εγκληματική αδιαφορία των υπευθύνων;
5. Πόσες ζωές θα πρέπει να χαθούν στη διασταύρωση για να γίνει αυτός ο νέος σχεδιασμός;
6. Πόσα χρήματα χρειάζονται για να επιτευχθεί η ασφαλή διέλευση και με πόσο κοστολογούνται οι ζωές που χάθηκαν;
7. Περνάει κανένας υπεύθυνος καθημερινά από την διασταύρωση να δει τι αλαλούμ επικρατεί; (και όποιος πρόλαβε – πρόλαβε).
8. Έχει χάσει κανείς υπεύθυνος συγγενικό ή φιλικό του πρόσωπο στη διασταύρωση;
9. Περνάνε τα παιδιά κανενός υπευθύνου κάθε μέρα από τη διασταύρωση, όπως αυτά του Πύργου και της ευρύτερης περιοχής;
10. Είναι αλήθεια ότι πριν περίπου 15 χρόνια είχε σχεδιαστεί και αφεθεί χώρος για ανισόπεδη διάβαση και γιατί τελικά δεν έγινε;
11. Η οδός Μετεώρων ποιανού δικαιοδοσία είναι, του Ο.Σ.Ε. ή του δήμου Τρικάλων; (μετά και την 1η απαλλοτρίωση από τον Ο.Σ.Ε.).
12. Δύο ολόκληρα χρόνια, όταν έγινε η ανακατασκευή της σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφάρσαλα – Καλαμπάκα, χάθηκε η ευκαιρία να γίνει και η διασταύρωση πιο λειτουργική. Γιατί;
13. Ποιος είναι υπεύθυνος τελικά για τη λειτουργικότητα της διασταύρωσης, ο δήμος Τρικάλων, ο Ο.Σ.Ε. ή κανένας;
14. Μήπως θα πρέπει να γίνει ο νέος σχεδιασμός, για να περάσει η σιδηροδρομική γραμμή έξω από τα Τρίκαλα; Αφού δεν είναι κανένας ικανός να σχεδιάσει την ασφαλή διέλευση! (Όταν έγινε για πρώτη φορά η σιδηροδρομική γραμμή, απ’ έξω από τα Τρίκαλα ήταν!)
15. Τι ενέργειες και τι εισηγήσεις έχουν κάνει οι βουλευτές του Νομού Τρικάλων για το πρόβλημα που υπάρχει; Τι ενέργειες και τι αναφορές έχουν κάνει οι δήμαρχοι και τα δημοτικά συμβούλια των Καποδιστριακών δήμων της ευρύτερης περιοχής; Έχει γίνει καμιά φορά θέμα συζήτησης σε δημοτικό συμβούλιο; Και τι αποφασίστηκε αν έχει γίνει;
16. Γνωρίζουν επίσης οι υπεύθυνοι, πόσα ατυχήματα και πόσα δυστυχήματα έχουν γίνει στον νέο δρόμο καρμανιόλα, Πύργος – γέφυρα Βαλομανδρίου, που κατασκευάστηκε περίπου πριν 8 χρόνια και είναι πιο επικίνδυνος από τον παλιό που περνούσε μέσα από τα Ρόγγια; (Δεν υπάρχει καμιά ευθεία όλο στροφή είναι!)
17. Υπήρχε δυνατότητα και εξαντλήθηκαν όλα τα περιθώρια να γίνει καλύτερος σχεδιασμός γι’ αυτόν τον δρόμο και γιατί δεν έγινε;
18. Τι είναι αυτά τα νέα καραγκιοζιλίκια στην διασταύρωση που γίνεται (Επαρχιακή οδός Πύργος – γέφυρα Βαλομανδρίου, Πηνειός, με το νέο περιφερειακό δακτύλιο Πύλης – δέλτα Καλαμπάκας;
19. Γιατί αλλάχθηκε ο αρχικός σχεδιασμός ο οποίος ήταν καλύτερος, ποιοι ήταν ακριβώς οι λόγοι και γίνεται τώρα αυτό το έκτρωμα που θα είναι μια ακόμη καρμανιόλα; (οι ανισόπεδοι κόμβοι είναι όνειρα θερινής νυχτός για τα Τρίκαλα που είναι τριτοκοσμικά και οι πολλές στροφές είναι ψωμοτύρι!)
20. Γιατί δεν έγινε ανισόπεδη διάβαση στη διασταύρωση της σιδηροδρομικής γραμμής με τον νέο περιφερικό δακτύλιο οδός Πύλης – δέλτα Καλαμπάκας, στο Κυπάκι; Περιφερειακός δρόμος χωρίς ανισόπεδη διάβαση; !!!
21. Οι δήμαρχοι και τα δημοτικά συμβούλια της ευρύτερης περιοχής γιατί δεν αντιδρούν στα παραπάνω;
22. Εμείς οι κάτοικοι της περιοχής που περνούμε καθημερινά από την διασταύρωση Πύργου – Μετεώρων, την επαρχιακή οδό Πύργου – Γέφυρα Βαλομανδρίου, και τη νέα διασταύρωση με τον περιφερειακό δακτύλιο, πόσο θα έχουμε ακόμα τα στόματά μας κλειστά; Τι περιμένουμε; Μήπως θα πρέπει ο χάρος να μας χτυπήσει και τη δικιά μας πόρτα;
23. Μήπως τελικά είμαστε τριτοκοσμικοί και θα πρέπει να αφεθούμε στη μοίρα μας και τη μιζέρια μας;
Φυσικά είναι και άλλες παράμετροι και ερωτήματα που δείχνουν δυστυχώς πόσο πίσω είμαστε και που οδηγούμαστε, με την εγκληματική αδιαφορία που επικρατεί και θα είμαστε μια ζωή έρμαιοι των πολιτικών αντιπαραθέσεων και συμφερόντων.
Στα μέσα της εβδομάδας θα δημοσιεύσω λεπτομέρειες για όλα τα παραπάνω.
Υ.Γ. Αυτή τη στιγμή κάποιος συνάνθρωπός μας προσπαθεί να κρατηθεί στη ζωή, στην εντατική του Γενικού Νοσοκομείου Τρικάλων. Τι θα μπορείτε να πείτε όλοι εσείς οι υπεύθυνοι σε αυτόν, την οικογένειά του και στις οικογένειες αυτόν που έχασαν τη ζωή τους σε αυτά τα σημεία; «Ότι έκαναν λάθος;».

Ευχαριστώ
Νίκος Σαλέπης salepisn@otenet.gr
Κάτοικος Βαλομανδρίου

1 σχόλιο:

MOLEMOU είπε...

KALHSPERA APO TO MONAXO EGO EIMAI 38 KAI MIA ZOH TO IDIO PRAGMA AKOUO 8 A KAI 8A -ALLA POTE 8A GINI H UPOGEIA DIABASI KAI NA STAMATISOUME EPITELOUS NA 8RINOUME 8IMATA KA8E XRONO-MIA OMORFI EBDOMADA STA TRIKALA NA EXETE

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ τα σχόλια να γίνονται μόνον επώνυμα!