Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2009

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ κ. Τσατσαρώνη

κ. Τσατσαρώνη ευχαριστώ για την επισήμανση, τώρα καταλαβαίνω τα χάλια της εκπαίδευσης και επειδή τυχαίνει να σας γνωρίζω δεν καταλαβαίνω γιατί απαντάτε στην πρώτη τοποθέτηση μου και όχι στην απάντηση στο κ. Φασούλα.
Προφανώς έχετε τρικυμία εν κρανίο...
Για να μιλάμε σοβαρά τώρα το καταστατικό ενός συλλόγου δεν δίνει το δικαίωμα να ιδρύσει σχολείο και μάλιστα να το διαφημίζει στα Αλβανικά Μ.Μ.Ε σαν το πρώτο Αλβανικό σχολείο επί Ελληνικού εδάφους ,το γνωρίζετε ; Μου κάνει εντύπωση που γνωρίζετε το πρόγραμμα, αλλά και στην ιστοσελίδα τους για αλβανικό σχολείο μιλάνε.!!!
Τώρα αν θέλεις να βάλεις στην σελίδα σου διαφήμιση για τους Αλβανούς , Πακιστανούς ,Ινδούς δεν με απασχολεί αλλά να χρησιμοποιείς την σελίδα του δήμου σαν δική σου είναι παράνομο .
Εγώ κατηγορώ τις αρχές του τόπου που μην πείτε τους έπιασε ο πόνος για τους Αλβανούς ; όχι βέβαια αλλά είπανε άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.
Κ. Τσατσαρώνη εγώ είμαι Έλληνας και δεν τυχαίνει, δεν ξέρω για σας αλλά είμαι περήφανος για την καταγωγή μου .Αλλά μπορεί να έχετε τις ίδιες απόψεις με την
γ.γ του υπουργείου Παιδείας ότι δεν είμαστε Έλληνες μας κάνανε .!!!!!!!
Για την βλακεία μας έχετε δίκιο δείτε τα χάλια παιδείας μας , την ασυδοσία των εκπαιδευτικών που λυμαίνονται το εισόδημα των οικογενειών και την ανυπαρξία του δημόσιου σχολείου και δεν ντρεπόμαστε .
Τα υπόλοιπα τα αφήνω στην κρίσι του Τρικαλινού Λαού ποτέ δεν μίλησα εγώ για DNA άλλοι αφήνουν υπονοούμενα

Χρήστος Μακρυγιάννης
Ανώτερος Αξιωματικός ε.α
Πολιτευτής του ΛΑ.Ο.Σ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ τα σχόλια να γίνονται μόνον επώνυμα!