Παρασκευή, 12 Φεβρουαρίου 2010

Γ. Παπανδρέου: Τριπλή η προσπάθειά μας, το τιτάνιο έργο μας.

Να σώσουμε την οικονομία και να μειώσουμε το χρέος, επιδιώκοντας τις πιο δίκαιες λύσεις. Να πατήσουμε γκάζι στο μέτωπο της ανάπτυξης. Να πάρουμε τώρα όλες τις μεγάλες αποφάσεις σε θεσμικό επίπεδο που ανακουφίζουν τον πολίτη και καλυτερεύουν τη ζωή του. (...)...
Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: ΤΡΙΠΛΗ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ. ΝΑ ΣΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΕΠΙΔΙΩΚΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΕΣ ΛΥΣΕΙΣ. ΝΑ ΠΑΤΗΣΟΥΜΕ ΓΚΑΖΙ ΣΤΟ ΜΕΤΩΠΟ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ. ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΣΕ ΘΕΣΜΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΚΟΥΦΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΥΟΥΝ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ.
1. Είναι γνωστή η δύσκολη συγκυρία για τη χώρα, καθώς η Ελλάδα βρίσκεται στο επίκεντρο της διεθνούς συζήτησης. Το «κατάφερε» και αυτό η Ν.Δ. Η κρίση χτύπησε την Ελλάδα λόγω δικών μας λαθών και κακοδιαχείρισης. Αυτό μας έχει κάνει ευάλωτους. Αλλά η κρίση εξ αιτίας της οποίας δοκιμάζεται ο Έλληνας πολίτης, δεν προήλθε από το πουθενά. Είναι αποτέλεσμα των εγκληματικών πολιτικών της ΝΔ.
2. Η χώρα μας είναι παράλληλα θύμα κερδοσκοπικών επιθέσεων από τις διεθνείς αγορές που αφέθηκαν ασύδοτες παρά τη ζημιά που προκάλεσαν πριν μόλις 1,5 χρόνο με την πρόκληση της διεθνούς κρίσης. Κάνουμε τριπλή προσπάθεια:
Πρώτιστο καθήκον μας στις συνθήκες αυτές είναι να σώσουμε την οικονομία, να μειώσουμε το χρέος, επιδιώκοντας κάθε φορά τις πιο δίκαιες λύσεις, τις λύσεις που προστατεύουν στο μέτρο του δυνατού τους ασθενέστερους και τη μεσαία τάξη.
Οι συνθήκες επιβάλλουν να επιταχύνουμε στο μέτωπο της ανάπτυξης. Πρέπει να πατήσουμε γκάζι στην εφαρμογή αναπτυξιακών μέτρων. Διαφορετικά, το κόστος και οι επιπτώσεις της κρίσης θα είναι ακόμη μεγαλύτερες.
Τα δύσκολα μέτρα που αναγκαζόμαστε να λάβουμε, είναι ένας πρόσθετος λόγος για να επιταχύνουμε το σύνολο των πρωτοβουλιών μας, και κυρίως αυτές που έχουν θεσμική υπόσταση, δεν έχουν μεγάλο κόστος και οδηγούν σε ανακούφιση του πολίτη, σε καλύτερες υπηρεσίες από το κράτος, σε καλυτέρευση των συνθηκών ζωής.
3. Οι μεγάλες αλλαγές, οι μεγάλες αποφάσεις πρέπει να προχωρήσουν τώρα, με μεγαλύτερη τόλμη και φαντασία, με μεγαλύτερη ταχύτητα, με επίκεντρο πάντα τον πολίτη, το συμφέρον του, την καλύτερη εξυπηρέτησή του.
Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΤΕΡΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΣΕ ΠΟΤΕ Η ΧΩΡΑ. ΣΕ ΑΥΤΟ ΔΕΣΜΕΥΤΗΚΑΜΕ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ, ΑΥΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ. ΕΝΑΣ Ο ΣΤΟΧΟΣ: Η ΔΙΚΑΙΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΟΛΩΝ, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ.
Προχωράμε στη μεγαλύτερη και δικαιότερη φορολογική μεταρρύθμιση που γνώρισε ποτέ η χώρα. Ποτέ άλλοτε κυβέρνηση δεν προχώρησε σε τόσες αλλαγές, σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα.
Όλες τις λεπτομέρειες μπορείτε να τις βρείτε εδώ. Τα βασικά σημεία της φορολογικής μας πολιτικής είναι:
ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ: ΦΟΡΟΕΛΑΦΡΥΝΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΜΕΧΡΙ 40.000 ΕΥΡΩ. ΧΤΥΠΑΜΕ ΤΗ ΡΙΖΑ ΤΗΣ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ.
1. Εισάγεται μια νέα φορολογική κλίμακα χωρίς διακρίσεις ως προς την πηγή προέλευσης των εισοδημάτων, με περισσότερα κλιμάκια για πιο δίκαιη κατανομή των φορολογικών βαρών. Το αφορολόγητο όριο για όλους τους φορολογούμενους είναι τα 12.000 Ευρώ. Με τη νέα κλίμακα υπάρχει μετατόπιση βάρους από τα χαμηλά και μεσαία στα υψηλά εισοδήματα.

Ισχύων Νόμος (μισθωτοί)
Νέος Νόμος
Ύψος εισοδήματος
Συντελεστής
Ύψος εισοδήματος
Συντελεστής
0 - 12.000
0 %
0 - 12.000
0 %
12.001 - 30.000
25%
12.001 - 16.000
18%
30.001 - 75.000
35%
16.001 - 22.000
24%
Άνω των 75.000
40%
22.001 - 26.000
26%


26.001 - 32.000
32%


32.001 - 40.000
36%


40.001 - 60.000
38%


Άνω των 60.000
40%
Συγκεκριμένα, υπάρχει φοροελάφρυνση σε εισοδήματα μέχρι 40.000 Ευρώ. Ενδεικτικά, εισόδημα 25.000 ευρώ έχει μείωση φόρου 310 Ευρώ (-10%), εισόδημα 35.000 Ευρώ έχει μείωση φόρου 50 Ευρώ (-1%), ενώ εισόδημα 100.000 Ευρώ έχει αύξηση φόρου 1.350 Ευρώ (7%).
2. Μέρος του αφορολογήτου ορίου θα εξασφαλίζεται με τη συλλογή αποδείξεων. Το σύστημα λειτουργεί ως εξής: Το μέρος του αφορολογήτου που απαιτείται να καλυφθεί με αποδείξεις ισούται με το 30% του συνολικού εισοδήματος για εισοδήματα άνω των 12.000 Ευρώ και 10% για εισοδήματα μεταξύ 6.000 και 12.000 Ευρώ. Για την κάλυψη του αφορολογήτου ορίου προσμετράται το 100% της αξίας των αποδείξεων που θα υποβληθούν. Εάν οι αποδείξεις που θα υποβληθούν δεν καλύπτουν το αφορολόγητο όριο η διαφορά έως τα 12.000 ευρώ φορολογείται με συντελεστή 10%.
3. Καταργούνται όλες οι περιπτώσεις αυτοτελούς φορολόγησης εισοδημάτων. Εξαιρούνται μόνο οι τόκοι των τραπεζικών καταθέσεων και των ελληνικών κρατικών ομολόγων.
4. Καταργούνται όλες οι απαλλαγές από τη φορολογία εισοδήματος ή η φορολόγηση εισοδημάτων με ειδικούς συντελεστές. Εξαιρούνται μόνο οι περιπτώσεις που αφορούν ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες αλλά σε συνδυασμό με εισοδηματικό κριτήριο.
5. Ενθαρρύνεται ο επαναπατρισμός κεφαλαίων από το εξωτερικό. Καταθέσεις που εντός έξι μηνών θα μεταφερθούν σε ετήσιο προθεσμιακό λογαριασμό στην Ελλάδα εξαιρούνται του ελέγχου πόθεν έσχες εφόσον καταβληθεί φόρος 5% επί της αξίας του κεφαλαίου. Τα κεφάλαια Ελλήνων φορολογουμένων που βρίσκονται εκτός Ελλάδας μπορούν να δηλωθούν, να παραμείνουν εκτός Ελλάδας και να εξαιρεθούν του πόθεν έσχες εφόσον καταβληθεί φόρος 8% επί της αξίας του κεφαλαίου.
ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ: ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕ ΤΟ ΕΤΑΚ, ΟΠΩΣ ΔΕΣΜΕΥΤΗΚΑΜΕ. ΕΠΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ. ΑΥΞΑΝΟΥΜΕ ΤΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ OFF-SHORE.
1.Το Ειδικό Τέλος Ακινήτου Περιουσίας καταργείται. Ανακουφίζονται έτσι οι μικροϊδιοκτήτες. Επιβάλλεται ετήσιος φόρος κατοχής μεγάλης ακίνητης περιουσίας σε ατομικό επίπεδο με την πιο κάτω κλίμακα:

Αξία ακίνητης περιουσίας
Φορολογικός συντελεστής
Έως 400.000
0%
400.001 - 500.000
0.1%
500.001 - 600.000
0.3%
600.001 - 700.000
0.6%
700.001 - 800.000
0.9%
Άνω των 800.000
1%
Η πιο πάνω κλίμακα εφαρμόζεται στις ισχύουσες αντικειμενικές τιμές.
2. Αυξάνεται ο συντελεστής φορολόγησης ακινήτων στην ιδιοκτησία εξωχώριων εταιρειών από 3% σε 10% ετησίως και καταργείται κάθε εξαίρεση από την υποχρέωση καταβολής φόρου.
3.Προσαρμογή αντικειμενικών αξιών. Αρμόδιες Επιτροπές Εκτίμησης Εμπορικών Αξιών ανά έτος εκτιμούν και δημοσιεύουν την αναπροσαρμογή των αντικειμενικών αξιών κάθε ζώνης ώστε οι τελευταίες να προσεγγίζουν τις πραγματικές εμπορικές αξίες.
4. Η ακίνητη περιουσία της εκκλησίας φορολογείται όπως και των άλλων ΝΠΔΔ κοινωφελούς σκοπού.

ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ: ΦΟΡΟΕΛΑΦΡΥΝΣΕΙΣ ΣΤΑ ΚΕΡΔΗ ΠΟΥ ΕΠΑΝΕΠΕΝΔΥΟΝΤΑΙ, ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕ ΧΑΡΙΣΤΙΚΕΣ ΦΟΡΟΑΠΑΛΛΑΓΕΣ
1. Διαχωρισμός των φορολογητέων κερδών σε μη διανεμόμενα και διανεμόμενα κέρδη
2. Ευνοϊκή μεταχείριση για μικρές επιχειρήσεις. Θεσπίζεται 5ετές αφορολόγητο για δημιουργία και λειτουργία νέων επιχειρήσεων από άτομα έως 30 ετών.
3. Προβλέπεται η επέκταση ΦΠΑ σε οικονομικές δραστηριότητες που σήμερα δεν καλύπτονται ή απαλλάσσονται.
4. Κατάργηση χαριστικών φοροαπαλλαγών Επανεξέταση και κατάργηση χαριστικών φοροαπαλλαγών στις επιχειρήσεις. Φορολόγηση 90% των bonus στις τράπεζες.

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ: ΠΑΚΕΤΟ ΜΕΤΡΩΝ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Η ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ
1. Καθιερώνεται ένα αντικειμενικό σύστημα προσδιορισμού των δαπανών που απαιτούνται να γίνουν λόγω της κατοχής και χρήσης ορισμένων περιουσιακών στοιχείων. Θα λαμβάνεται υπόψη ένα τεκμαρτό ετήσιο κόστος συντήρησης και λειτουργίας κατοικιών, αυτοκινήτων, σκαφών αναψυχής, εναέριων μέσων, πισινών, διδάκτρων, οικιακών βοηθών κ.α. προκειμένου να εκτιμηθεί ένα τεκμαρτό εισόδημα ως ελάχιστο φορολογητέο εισόδημα.
2. Από 1/1/2011 όλες οι συναλλαγές μεταξύ επιχειρήσεων κάθε κατηγορίας πραγματοποιούνται υποχρεωτικά μέσω τραπεζικών επαγγελματικών λογαριασμών
3. Τακτική εφαρμογή ηλεκτρονικών διασταυρώσεων. Αναθεώρηση του υπάρχοντος πλαισίου διασταύρωσης στοιχείων με βάση ετήσιο πρόγραμμα για τακτικούς περιοδικούς ελέγχους και όχι σε ad hoc βάση όπως είναι σήμερα.
4. Ηλεκτρονική διασύνδεση του Υπουργείου Οικονομικών με όλα τα Υπουργεία και Φορείς με υποχρέωση όλων για υποβολή κάθε στοιχείου οικονομικού ενδιαφέροντος είτε πρόκειται για αμοιβές, είτε για μισθούς, αποζημιώσεις, επιδοτήσεις ή οικονομικές ενισχύσεις.
5. Από 1/1/2011 δεν θα θεωρείται νόμιμη συναλλαγή μεταξύ ιδιωτών και επιχειρήσεων ή μεταξύ επιχειρήσεων, αξίας μεγαλύτερης των 1.500 ευρώ εάν αυτή γίνεται με μετρητά. Οι συναλλαγές αυτές θα γίνονται με πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες ή δίγραμμες επιταγές.
6. Ταμειακές μηχανές παντού. Κίνητρα για αποκάλυψη διαφθοράς και φοροδιαφυγής
7. Ηλεκτρονικός έλεγχος όλου του συστήματος διακίνησης πετρελαιοειδών και παρακολούθηση της διακίνησης πετρελαιοειδών μέσω βυτιοφόρων οχημάτων με συστήματα GPS. Σταδιακά εντός του 2010 εγκαθίστανται ογκομετρικά συστήματα μέτρησης των εισροών και εκροών καυσίμων σε όλα τα πρατήρια καυσίμων.
ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ: ΟΛΟΙ, ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ, ΘΑ ΣΥΝΕΙΣΦΕΡΟΥΝ ΜΕ ΔΙΚΑΙΟ ΤΡΟΠΟ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΑΞΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ. ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ GOLDEN BOYS ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ.
Εδώ μπορείτε να βρείτε
αναλυτικό σημείωμα και συγκεκριμένα παραδείγματα για τη νέα εισοδηματική πολιτική στο Δημόσιο. Υπογραμμίζεται ότι στις περισσότερες περιπτώσεις η επιβάρυνση από τη νέα εισοδηματική πολιτική, αντισταθμίζεται από τη νέα δικαιότερη φορολογική κλίμακα, που προβλέπει φοροελαφρύνσεις για τα εισοδήματα μέχρι 40.000 ευρώ. Τα βασικά της σημεία της εισοδηματικής μας πολιτικής είναι:
Για τα στελέχη της Κυβέρνησης και τα διοικητικά στελέχη του δημοσίου
1. Καμία αύξηση μισθού και μείωση των πρόσθετων αμοιβών, επιδομάτων και αποζημιώσεων του Πρωθυπουργού, των Υπουργών, των Γενικών και Ειδικών Γραμματέων των Υπουργείων κατά 10%.
2. Αναθεώρηση της οροφής των αποδοχών των Προέδρων των Ανεξάρτητων Αρχών. Οροφή εφεξής θεωρούνται οι αποδοχές Γ.Γ. Υπουργείου με προσαύξηση έως 20% ανάλογα με ειδικές συνθήκες και ειδικά προσόντα.
3. Οροφή στις αμοιβές Προέδρων και Διευθυνόντων Συμβούλων για τις μη εισηγμένες ΔΕΚΟ. Οροφή θεωρούνται οι αποδοχές ΓΓ Υπουργείου με προσαύξηση έως 20% ανάλογα με ειδικές συνθήκες και ειδικά προσόντα.
4. Μείωση έως και 50% της αμοιβής των μελών των Διοικητικών Συμβουλίων (για μη εισηγμένες ΔΕΚΟ). Αντίστοιχη τακτική επιδιώκεται και στις εισηγμένες επιχειρήσεις που ελέγχονται από το δημόσιο.
5. Καμία επιχείρηση που ελέγχεται από το δημόσιο δεν θα χορηγήσει μπόνους.
Για τους υπαλλήλους του δημοσίου:
1. Αναστέλλεται η χορήγηση αύξησης σε όλα τα μισθολόγια του δημοσίου, αλλά χορηγείται η εισοδηματική ωρίμανση σε όσους τη δικαιούνται.
2. Τα επιδόματα και οι πρόσθετες αποζημιώσεις μειώνονται κατά 10%.
3. Μειώνεται το όριο των υπερωριών κατά 30%.
4. Καταργείται η αμοιβή/αποζημίωση για τους δημοσίους υπαλλήλους που συμμετέχουν σε Ομάδες/Επιτροπές Εργασίας. Αποζημίωση θα προβλέπεται μόνο για συμμετοχή εμπειρογνωμόνων εκτός δημοσίου τομέα.
Για τους συνταξιούχους του δημοσίου:
Χορηγείται αύξηση 1,5% σε όλες τις συντάξεις έως 2.000 ευρώ.
ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ: ΕΧΟΥΜΕ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΔΙΑΣΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΜΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΑΙΟ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΝΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ. Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΧΡΟΝΟ. ΟΙ 7 ΔΟΜΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ.
1. Είναι γνωστό ότι με τα σημερινά δεδομένα και αν δεν υπάρξουν άμεσες, δομικές παρεμβάσεις τίθεται σε κίνδυνο η καταβολή των συντάξεων από το 2015. Κάθε μέρα, όλο και περισσότεροι πολίτες αντιλαμβάνονται ότι το ασφαλιστικό σύστημα, η μεγαλύτερη κοινωνική κατάκτηση των εργαζομένων, απειλείται με κατάρρευση. Η κυβέρνηση έχει χρέος απέναντι στις σημερινές αλλά και τις επερχόμενες γενιές να διασώσει το ασφαλιστικό σύστημα παίρνοντας αποφάσεις με χαρακτήρα εξυγιαντικό, ορθολογικό, αναλογικό και κοινωνικά δίκαιο.
2. Προς την κατεύθυνση αυτή προτείνουμε τις ακόλουθες 7 δομικές αλλαγές που εξασφαλίζουν και την βιωσιμότητα του συστήματος αλλά κυρίως την αξιοπρεπή σύνταξη για όλους του εργαζόμενους:
Διαχωρισμός των προνοιακών από τις ασφαλιστικές παροχές. Θεσμοθέτηση της βασικής σύνταξης ως κοινής αφετηρίας για όλες τις κύριες συντάξεις. Καθιέρωση της ανταποδοτικής σχέσης της σύνταξης, με το χρόνο εργασίας και τις καταβληθείσες εισφορές.
Εξάλειψη όλων των κινήτρων πρόωρης συνταξιοδότησης και ενίσχυση των κινήτρων παραμονής στην εργασία. Τα πραγματικά όρια ηλικίας συνταξιοδότησης στην Ελλάδα έχουν μειωθεί τα τελευταία πέντε χρόνια. Το 2003 οι εργαζόμενοι στην Ελλάδα συνταξιοδοτούνταν κατά μέσο όρο στα 62,7 τους χρόνια, και την περίοδο 2004-2008 το όριο αυτό έπεσε στα 61,4 χρόνια. Θέτουμε ως στόχο να αυξηθεί το μέσο όριο ηλικίας συνταξιοδότησης κατά 2 τουλάχιστον έτη, έως το 2015.
Απαγορεύεται με νομοθετική παρέμβαση κάθε εθελουσία-πρόωρη συνταξιοδότηση, που ανατρέπει τα δεδομένα του ασφαλιστικού συστήματος.
Υπαγωγή της διαχείρισης των διαθεσίμων των Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης, καθώς και των διαθεσίμων του Ταμείου Αλληλεγγύης των Γενεών, σε ένα, ενιαίο και θεσμικά θωρακισμένο φορέα. Ο φορέας διαχείρισης των αποθεματικών πρέπει να είναι δημόσιος, να λειτουργεί με εγγυήσεις διαφάνειας, ανεξαρτησίας και θα εποπτεύεται από την Τράπεζα της Ελλάδας.
Καθιέρωση πάγιου συστήματος ρύθμισης των οφειλών των επιχειρήσεων προς τους Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης, που θα λειτουργεί με απόλυτη διαφάνεια και ενιαίους κανόνες, αποκλείοντας τις πελατειακές παρεμβάσεις των πλειοψηφιών της Βουλής.
Ενοποίηση των Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης με κατεύθυνση τη συγκρότηση, για την κύρια σύνταξη τριών ομάδων (Μισθωτοί, Αυτοαπασχολούμενοι, Αγρότες), μετά την εκπόνηση των αναγκαίων μελετών και σε βάθος δεκαετίας.
Διαχωρισμός του συνταξιοδοτικού συστήματος, από τον κλάδο Υγείας. Η σημερινή διάσπαση των υπηρεσιών υγείας επιφέρει αυξημένο κόστος στις υπηρεσίες υγείας και ποιοτική υποβάθμιση των παρεχομένων υπηρεσιών.
Εφαρμογή της απόφασης του Δικαστηρίου των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων για την εξίσωση των ορίων συνταξιοδότησης ανδρών-γυναικών στο Δημόσιο. Η εφαρμογή αυτή θα γίνει σταδιακά, αρχής γενομένης από το έτος 2013.
3.
Εδώ μπορείτε να βρείτε όλη την αναλυτική εισήγηση για τις δομικές αλλαγές που προτείνουμε.
Μας εστάλει από τον κ. Περικλή Πελεκάνο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ τα σχόλια να γίνονται μόνον επώνυμα!