Τρίτη 18 Μαΐου 2010

Καταγγελία Πλεξίδα για αναφορές στον Αθηναϊκό τύπο.

Τρίτη, 18 Μάιος 2010 14:32
Δήλωση - καταγγελία του μεγαλομετόχου της ΠΑΕ ΑΟ Τρίκαλα:
"Είμαι υποχρεωμένος να καταγγείλω γι ακόμα μια φορά ανυπόστατα και ύποπτα σενάρια που κυκλοφορούν από μερικά μέσα μαζικής "ενημέρωσης" (και δεν αναφέρομαι σε τοπικά) ότι δήθεν...
...το πρωτάθλημα της Γ'Εθνικής φέτος δεν παίχτηκε με ίσους όρους εμπλέκοντας και το όνομά μου.
Τα όσα γράφονται μόνο στην σφαίρα της φαντασίας μπορεί να ανήκουν.
Σε δηλώσεις μου από την αρχή της σεζόν, είχα τονίσει προς κάθε κατεύθυνση πως όπως στην Δ'κατηγορία έτσι και φέτος η ομάδα χτίστηκε με ένα ρόστερ πρωταθλητισμού. Σ' αυτή την κατεύθυνση, ξοδεύτηκαν πολλά χρήματα να αποκτηθούν ποδοσφαιριστές (όλοι σχεδόν έπαιζαν σε μεγαλύτερες κατηγορίες) που θα κάνουν την διαφορά ΜΕΣΑ στον αγωνιστικό χώρο και το απέδειξαν.
Κάθε προσπάθεια λοιπόν που έχει σαν στόχο να αφήσει υπονοούμενα για εξωγηπεδικές ενέργειες είναι εντελώς συκοφαντική και την καταγγέλω.
Το ήθος μου και η επιχειρηματική μου δράση είναι γνωστά στο Παννελήνιο και δεν θα επιτρέψω σε κανένα να τα προσβάλλει.
Ο ΑΟ Τρίκαλα φέτος έκανε μία πορεία προς την άνοδο καθαρή και έτσι θα συνεχίσει. Στον αγώνα μπαραζ που απομένει όλοι θα δουν ΜΕΣΑ στο γήπεδο ποιός θα είναι ο πρωταθλητής και με ποιό τρόπο.
Έχοντας στο πλευρό μας τον λαό του ΑΟΤ σαν 12ο παίκτη η ομάδα θα πετύχει τον στόχο που θέσαμε από την αρχή για άνοδο και που δίκαια μας αξίζει..."
Βαγγέλης Πλεξίδας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ τα σχόλια να γίνονται μόνον επώνυμα!